Сьогодні, корпоративний сайт - це порівняно простий ресурс в мережі Інтернет. З його допомогою можна вирішувати різноманітні маркетингові завдання, поставлені перед фірмою, а також складні завдання, які взаємодіють з внутрішніми системами компанії: системами розрахунку управління клієнтами, базами даних тощо
Створення корпоративного сайту - це не просто зображення цікавою і красивої картинки та створення програмного коду. Це процес, який являє собою, так званий комплекс, в який входить: оригінальний, індивідуальний підбір дизайну, вироблений строго в таких рамках, в яких працює сама фірма, а також все, що з нею пов'язано. Також у цей комплекс входить оптимізація Інтернет-сторінки, призначеної для подальшого просування в пошукових системах сайту, а також зручна система керування. Виходить, що створення корпоративного сайту - це вкрай важлива процедура, без якої буде дуже складно досягти процвітання будь-якій фірмі, яка себе поважає.
Створення корпоративного сайту ставить перед розробником головне завдання - створити привабливий і зручний для користування дизайн, інакше, якщо не буде зручності при користуванні сайтом, то й починати не слід. Грамотно побудована навігація повинна гармонійно поєднуватися з дизайном, стиль якого відповідає роботі та іміджу компанії. Корпоративний сайт повинен зробити доступною інформацію, викладену на його сторінках, як для клієнтів, так і для майбутніх партнерів. Саме для цього і створюється унікальне оформлення сайту, пошукові та новинні блоки, системи управління та адміністрування сайту, а також всі необхідні для сучасного такого ресурсу інструменти. Дизайн повинен бути настільки цікавим, щоб звичайний відвідувач захотів стати вашим клієнтом на довгі роки.
Корпоративний сайт - найпоширеніший по кількості запитів на створення тип сайтів. У наші дні присутність компанії на просторах Інтернет - це вже жорстока необхідність. Вкрай важливо розуміти, що ваш сайт - це обличчя вашої компанії, і саме завдяки йому відвідувачі визначають своє небажання або бажання працювати з вашою фірмою. Тому, не слід створювати «кричущий» сайт, який може відлякати від вас потенційного клієнта.